lexoria

Alla inlägg under mars 2011

Av Jasmine - 16 mars 2011 23:21

Måste ut med hunden.. Åh klockan som är så mkt..

 

-

Av Jasmine - 16 mars 2011 23:16

        

-

Av Jasmine - 16 mars 2011 23:09

The whole world's scared, so I swallow the fear
The only thing I should be drinking is an ice cold beer
So cool in line and we try but we try too hard
And it's a waste of my time.
Done looking for the critics, cause they're everywhere
They don't like my jeans, they don't get my hair
Exchange ourselves and we do it all the time
Why do we do that, why do I do that


 

lal

Av Jasmine - 16 mars 2011 22:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jasmine - 16 mars 2011 21:31

Kollar på bad boys 2, haha rolig.   

Roger är här, och fixar vår brandvägg. Och ja.. pratade lite.


Sen vet jag inte vad som händer. Ska väl kolla klart på filmen och sen sova.. Måste sätta på klockan också, för ska på mötet imorn ju. Åh hoppas jag hittar. Får nog åka lite tidigare också. /Sigh

Ska väl töja mitt öra mer också. Nu har den fått vila tillräckligt. Fast gör det efter mötet. Eller nått. för jag har ändå inget liv.

Av Jasmine - 16 mars 2011 19:39
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jasmine - 16 mars 2011 19:01

Hungrig! Mamma är på möte, så väntar in henne. Har ingen aning om vi skulle göra mat själva eller om vi skulle vänta på henne, så jag väntar haha.


Imorgon så ska jag ju på ett möte, har fotrfarande ingen aning vart det ligger någonstans, men Roger sa att han skulle hjälpa mig.


Haha hittade en till gammal bild.. På mig dåra. Skit gammal   

 

Av Jasmine - 16 mars 2011 18:00

Min lilla syster är ju helt pantad.

Jojo:"Var är mamma? hon borde ha varit här för en timma sen"

Jag: "Hon skulle ju på möte, hon sa det igår".

Jojo: "Va nej? Jag måste ringa henne"

Man kan ju inte ringa någon när dom är på möte och mamma sa flera gånger igår att hon skulle på möte, snacka om att lyssna med öronen   


Och så lämnar hon sin hamster i soffan och passar såklart inte på honom. Stackars hamster, haha. Tur att jag tittar till honom. För han gillar verkligen att klättra..

äckligt söt!

 

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards