lexoria

Alla inlägg under mars 2011

Av Jasmine - 19 mars 2011 12:32

Godmorgon!

Vart sen igår. Hahah   Och vaknade tidigt idag. haha..

Öppnade mitt rum igår kväll för det vart så varmt haha. Usch vad kallt det var på morgonen

Ahwell. Just nu dricker jag te och kollar på när sebbe lirar WoW och Marcus lirar angry birds på sin nya mobil haha   


Hahah mamma var visst inte hemma när jag vaknade.. Var med Bettan. Undra vad dom gör haha ^.^


Vi har godis! och chips, det är awesome!


 

Btw, vi testade Spitfire. Haha den var faktiskt helt okej  

Av Jasmine - 19 mars 2011 00:16

Åh.. orkar inte blogga idag. Så.. skriver nog mer imorn. Eller nått. Har varit lite upptageen ikväll. haha !

Chillat gal1 med Marcusoch nu ska vi väl sova..

Sebbe med haha    och en ny dag imorn.. nn ~

^^

Av Jasmine - 18 mars 2011 12:47

WoopWoop, känner mig som en raviolibit! nananana

Jag är med Marcus och bror. Maaarcus :3

Han lirar soulcalibur och Sebbe lirar WoW.

Jag måste städa.. och det är inte nice. Inte sugen på det..


Känns som att klockan är skit mycket. Fast den är inte det. haha brukar ju vakna vid den här tiden. Lol!

Av Jasmine - 18 mars 2011 09:55

Morsning! haha..   

Kokade te, men orkar inte ta det. Don't ask me why. lmao!

Jag vaknade nio idag, typ. Awesome! Fast har typ inte sovit någonting.. Somnade klockan tre, vaknade klockan fem.. var vaken tills mamma drog. Sen sov jag till nio.

Så är lite död tbh. Men hade så himla svårt att sova.. och jag är inte hungrig!

Åt fan bara två pannkakor igår, det var det ända.. För och vara ärlig så mår jag illa av att tänka på mat. Just nu hahaha!

Busby är kelgo. Konstigt nog.. han brukar vara det men inte så här mycket. Extra kelig!   

Av Jasmine - 18 mars 2011 00:23

Ahwell. Ska sova, bloggar mer imorn!   

 

Godnatt från mig!

Av Jasmine - 18 mars 2011 00:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jasmine - 17 mars 2011 23:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

fu

Av Jasmine - 17 mars 2011 23:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards