lexoria

Alla inlägg under mars 2011

Av Jasmine - 8 mars 2011 16:26

Ja som ni ser är det ett lösenordsskyddat inlägg under. Skrev lite om att jag gillar en viss person. Kan ja erkänna. Men det finns hinder mellan oss.

Ibland så känns det som att livet bara leker med en. Jag vill verkligen men alltså om jag ska vara ärlig så tror jag itne att det kommer att gå.. för att ja.. **** finns där.


Så irriterande, vill ju leva mitt liv som jag vill. Inte ha några hinder..



Mamma kom nyss hem, så hon får laga mat åt oss barn haha. Fisk blir det. Yum!


Här är några bilder från chillkröket hemma hos mig för ett tag sen.

         

Av Jasmine - 8 mars 2011 16:22
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jasmine - 8 mars 2011 14:19

Nu är jag hemma.. Vaknade på lite olika tider idag, först klockan åtta, sen nio sen vaknade jag klockan elva och då bestämde jag mig för att jag skulle gå upp.

Nu har jag i alla fall hämtat lite kläder från Alex och min kamerasladd! Woho!


Kollade på film igår. Vart draktämjaren, wedding crasher och halloween. Draktämjaren var awesome haha   

Av Jasmine - 7 mars 2011 19:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jasmine - 7 mars 2011 15:32

Åh jag har ont i huvudet. Verkligen irriterande..

Ska kanske dra till Alex senare. Chill ju när hans föräldrar är borta :3

Lyssnar på infected mushroom. awesome

   

Av Jasmine - 7 mars 2011 13:24

Tja!

Vaknade ett idag.. hah.. Fast jag tror att ja börjar bli sjuk eller nått. Har värsta huvudvärken och är trött som fan.

Gjorde till och med en paj till frukost, men jag vill inte ens ha den längre..


Jag är i alla fall hemma själv. Yay då kan man lyssna på musik på hög volym. Det är Awesome!

Så äckligt bra låt.. Dom som spelar ser inte så dåliga ut heller   

Av Jasmine - 6 mars 2011 18:01

Badade Busby i fredags också. Han blir så busig efter ett bad/dusch.

en lågbudjet film från iphonen bjuder jag på.

 

 

Av Jasmine - 6 mars 2011 17:58

Juste..

Hade en stor hund på besök, Tyson. Lika stor som en ponny typ. Haha så himla gullig!

Fast han svansa efter Thomas hela tiden. Han är en blyg hund :3

( Han ville aldrig kolla in i kameran.. )

 

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards