lexoria

Alla inlägg under mars 2011

Av Jasmine - 6 mars 2011 17:56

Juste självklart så följde Busby med till Alex..

Inte kan man lämna han ensam   

Så fick han och Sheela vara med varandra lite haha.

 

Av Jasmine - 6 mars 2011 17:42

Hej Hej!

Har nyss varit och handlat med mamma, vart lite ravioli och pajer och sånt. haha gott   


Ska skriva lite om vad som hände igår.

Var ju så att vi skulle dra till Alex. Det var chill.

Lirade lite black ops på hans stora 60 tums platt tv, med awesome ljud.

Chillkrökte haha, åh det var roligt.

Så gjorde Mirja och Pyro kladdkaka. Mums :3

Senare så drog vi till mig, haha med biran och så. Eller ja.. Elias tog dom haha.

Han drack en massa.. Och så åt han Marcus ravioli och en burk med vegeteriansk ravioli. Hahah usch.

Sen låg han på golvet ett tag.. Han drack nog lite för mycket  

Marcus stannade kvar och sov här, men Elias drog hem. Vart lite livat där. Svårt att vänta på bussen med en trasig väska och när man har alkohol i sig. Han kom i alla fall hem..


Idag så städade jag bort lite stuff. Sen har jag bara tagit det lungt.

Och innan Sebbe drog hem till pappa så lirade han och jag SoulCalibur 4. Det var roligt   


Dom två första bilderna är hos Alex.

Den sista hos mig i köket.

"Pölen" på golvet var öl som Elias tappa. Så vi fick torka efter honom..

 


 


Av Jasmine - 5 mars 2011 19:31

Fast kan ju skriva ett innan jag drar. För väntar på Marcus   

Har varit i Handen idag med Sebbe och Marcus, bror köpte SoulCalibur spelet till 360. Awesome!


Sen så hade lille syster sin vän här när vi kom hem. Noelle.. Hmn..

Jolinn är så pinsam, springer runt och skriker och lyssnar på dö dålig musik.

Hon kommer ju så småningom skrämma bort sina kära vänner.


Vart iaf lite kaos igår haha. Jag drack två nästan tre öl. Vart lite för mkt för mig lmao. Alex tog.. ett par, orkade inte räka för det var många och Marcus tog så mkt så han låg på toalettgolvet i nån timma och spydde upp allt han hade i magen. verkligen en KAOS kväll.

Pyro och Mirja var där också, men Pyro drack en öl och Mirja vin och cider, så det var ju okej. Haha åh.. kaos     Kul att kännas som en dumbo, men inte när innehållet i magen vill komma upp. Då är allt värdelöst.. 


Men ska i alla fall snart dra mot Alex place igen. Phewphew.

Då ska ja ta det lungt, orkar inte med illamående hela kvällen D:

Av Jasmine - 5 mars 2011 19:13

Får bli ett snabbt inlägg. För ska dra när som helst till Alex. Fest idag igen xD haha åh.. elr ja chillkrök

Som igår typ..

Men eh skriver väl imorn typ. Byes ~

Av Jasmine - 4 mars 2011 17:33

Fast ska dra senare till han.


Haha åh badade Busby idag. Han är så fluffig. Fotade lite så lägger in bilder senare elr imorn.


Så här har ni en söt bild på en hamster som liknar min systers   

 

Av Jasmine - 4 mars 2011 17:08

Jahaja, ändrade planer tydligen. Ska dra till Alex ikväll :3

Roligt!

Men så jag bloggar senare elr så blir det mobilblogg elr inget alls.

Av Jasmine - 4 mars 2011 13:29

Godmorgon!

vaknade runt elva-tolv. Fast vaknade runt sju på morgonen också, för dom som renoverar börjar borra då. Så himla irriterande -_-


Fredag idag och min bror kommer hit. Tacoskväll med familjen som vanligt.

Har bestämt mig för att bada Busby också, för han ska vara fin imorgon.

för imorgon bär det åt Alex. Festtime!


Så det blir lite folk där, bla Alex syster Mirja och en snubbe som hon har träffat  


Mirja's och Alex föräldrar är ju i Thailand nu, så det är föräldrarfritt.

Åh vill också åka dit   


Av Jasmine - 3 mars 2011 17:27

Mat älskar mat! Alla sorters haha D: Men just denna stund så har jag fått detta av min mamma. Så nu älskar jag min mamma always does


   

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards