lexoria

Alla inlägg under maj 2011

Av Jasmine - 2 maj 2011 23:18

day six: five things you like to do.


1. Spela dator/tv-spel

2. Umgås med pojkvänn/vänner

3. Fota

4. äta hahahah

5. Shoppa



Av Jasmine - 2 maj 2011 23:09
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jasmine - 2 maj 2011 17:15

kallt, fast varmt ute ändå. ha onödigt.

Sitter och kollar runt på nätet, ska väl lira nått snart. Sims eller cs hmm..

Bror sitter bredvid och lirar det gamla spelet postal 2. brutalt.

Vill inte ha sommar.. Fast ändå vill jag det. ska låsa in mig hela sommarn ha..ha.

tråk. srsly. orkar inte blogga heller, direkt. Så vi får se om det kommer fler inlägg senare idag. för har ingen lust..

 

Av Jasmine - 2 maj 2011 16:39

haha shiiet.

Av Jasmine - 2 maj 2011 14:42

Äsch böt tillbaka.. orkar inte haha.

Sitter i soffan och spelar the sims 3. Kul.. njae. Har inget annat och göra.

Har nyss varit ute med Busby också.. usch vilket väder.. kallt. inge kul

Fick en fråga förut om vilka the sims 3 jag har, jag har alla förutom det nyaste, leva livet. Annars så har jag allihop.

Saknar min Marcus.. Kan typ inte skriva till han för hans sak är slut haha "sak". Alltså jag kan dock skriva till han men han kan inte skriva till mig. /cry

haha gmod. fuun

 

Av Jasmine - 2 maj 2011 00:13

Ohgod. försöker fixa bloggen. men går inge bra. Börjar desutom bli väldigt trött, så orkar inte fixa. Får ta och göra det imorn eller när jag orkar.. kanske blir för mycket med all leopard. Kanske bara ska ha enkel bakgrund för enkelhetens skull. Fast jag gillar leopard. fast det är nog, to waay. fast idk.

Får se imorn hur jag gör. Nu ska jag gå och lägga mig typ.
Har inte hänt så mycket ikväll, har lirat the sims 3. Gjort ansiktsmask haha med avokado, banan, yoghurt och honung. Kladdigt.. Fast nu ska jag sova, Gnatt!



Av Jasmine - 1 maj 2011 21:43

day five: six men you think are really handsome.


1. Marcus


2. Anthony Padilla - Smosh

   


3. Mitch Lucker - Suicide Silence sångare

   


4. Eminem

 


5. Oliver sykes - Bring me the horizon sångare

   


6. Legolas haha, då menar jag legolas inte orlando bloom.

 

Av Jasmine - 1 maj 2011 15:46

Haha var vaken till typ fem igår. Låg i sängen med Marcus och pratade skit länge. Mysigt! Så vaknar man rätt så tidigt, tycker jag då eftersom fyra-fem på "morgonen" är väldigt sent. Vi vaknade runt ett-två. Trött chey.

Marcus åkte hem nyss, och sebbe följde med för han skulle hämta några saker hos pappa. Så nu är jag ensam hemma.

Lirade lite Soul Calibur 4, kulkul! Fast just nu kollar jag runt på nätet och fixar några bilder. Ska ut med hunden snart också.

Usch vilket väder det är också, ser jätte kallt ut. Ingen lust att gå ut   

Ska lätt fixa Gmod på min dator. Asnice ju   

Får bli en bild på mig och min Marcus som jag älskar obeskrivligt mycket!


 

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards