lexoria

Alla inlägg under maj 2011

Av Jasmine - 5 maj 2011 14:53

Nu är jag hemma igen!

Var i handen med bror och köpte tre tröjor. Bild kommer senare.

Sommrigt! och nice.

Sen så hängde jag med han till swedbank för han skulle fixa nått.. Och så åt vi lite haha och gick runt.

Träffade på Veronica också, hon skrämde verkligen mig haha. Kommer bakirfån och skrämmer mig. wwooho


Och så kommer man hem och hör att jojjo är i farten, äckelunge. Hon hade varit i mitt rum, sminkat sig som en idiot och varit ute med Busby. och hon får inte vara ute med han för hon är värsta djurplågaren och låter alla sina polare gå med honom. Därför får hon inte gå ut med hunden.

Så jag vart skit sur. Speciellt för att hon har varit i mitt rum och tagit mitt smink och så. Shit ragearN.. Nej men är så jävla trött på hennes beteende. Hon är så himla egoistisk.


Och min datamus är ju sönder, glömmer bort det 24-7.. Så försöker skrolla hela tiden men så går det inte :ppPPPpp haha nee

Av Jasmine - 5 maj 2011 12:48

wait wut?! haha tur att jag inte änvänder leggins. även fast jag tror att detta bara är en myt. Låter helt orealistiskt.hahaha roligt

 

Av Jasmine - 5 maj 2011 12:36

Shit, somnade. Haha skillat.. Anyways, nu är jag uppe igen. Vaknade av att sebbe kom hem.

Ska ta och fixa iordning mig för ska dra till handen en snabbis. Måste köpa dom där tröjorna innan dom försvinner. iihp

så det vart ett snabbt inlägg!!

Av Jasmine - 5 maj 2011 09:23

day eight: three turn ons.


1. Tatueringar/Piercings

2. Snygg frisyr och töjningar or something like that.

3. Snyggt leende ska man ha!

Av Jasmine - 5 maj 2011 09:18

Yay vaknade rätt tidigt. Men det är bara för att Marcus sov över här. Aww. Så mysig han är!! otroligt gosig.. mums

Nu har han i alla fall dragit till ze school. Så nu är jag ensam hemma.

Står att det ska vara soligt/molnigt ute idag. Så det är chill, alltså inge regn eller snö. Funderar på att dra till handen en snabbis och handla en tröja. Om jag orkar. Och panta måste jag göra, men det orkar jag inte idag.

Åh juste, min skroll på datamusen är sönder.. Vettefan vad som hände men man kan inte skrolla på den längre haha. Skillat  

Jag är extremt trött, fast ska inte sova. och så är det Smallville på tv, usch?

Av Jasmine - 4 maj 2011 21:26

Hej och hå. Sitter i soffan med Marcus och bror.

Bror tjockar i sig en kebabpizza haha, fatso.

Och jag och Marcus gör ingeting direkt. Not another teenage movie på tv. Fast den är så uttjatad som fan för den har kommit på tv så himla ofta. Så man kan ju typ hela filmen utantill.

Äter jordgubbar också. fast aa.. haha


Fast ja nu så ska jag chilla galet. Så hejdo   

Av Jasmine - 4 maj 2011 18:40

day seven: four turn offs.


1. Orenhet

2. dumhet

3. Någon med för mycket självsäkerhet. Då menar jag att man typ älskar sig själv extremt mycket.

4. När någon är skabbig, då menar jag via utseendet och det som kommer via munnen.

Av Jasmine - 4 maj 2011 18:17

Drygt, Zoo tycoon funkar typ inte på windows 7. Eller aa dom versionerna jag har då. Måste ta och leta efter den sista skivan. rage.. :c

Fast älskling kommer komma förbi och hjälpa mig hihi. Så gullig!

Riight now.. så sitter jag i soffan med en kopp te. Tråkar och hör min syster i köket som bakar chokladbollar med sin vän Erkaim. ojoj gal1.

Funderar på att köpa ett gamecard, bara för att ha nått att göra på dagarna. Då är det ju perfekt att lira WoW. Tidsfördrivande.


 


Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards