lexoria

Alla inlägg under maj 2011

Av Jasmine - 4 maj 2011 16:52

Lite random sisådär. Fixar Zoo tycoon. haha äckelspel. nej men fixade en app på min iphone om ett zoo. Vart så sugen på att lira zootycoon. Lite nördigt tbh. Barnspel haha! Nej men det är roligt    Ibland.. en stund.. sen är det skit tråkigt. Så kommer väl bara lira ett tag. Nödvändigt.

äsch sån är jag,,


Messar med min älskling också. Saknar han jätte mycket.. Så tomt utan Marcus. väldigt tomt. usch..


Ska ta och laga mat också, för mamma har ont i huvudet så hon ligger i sängen och typ dör. Så ska laga köttbullar med makaroner.


 

Av Jasmine - 4 maj 2011 15:26

Yay, bilddagboken blir allt bättre och bättre! Tycker jag i alla fall. Som denna lustiga text. fönnish. Har ingen aning om vad jag ska göra. Funderar på att fixa en ny header men vet inte direkt om jag orkar atm. Får kanske bli senare eller någon annan dag. haha.

Kollar i alla fall på Simpsons just nu.. fast det är ju alltid repris. cry me a river. neeeaj,.

Ska göra mer te nu och sen lira nått. så skriver väl mer senare. cyas

Av Jasmine - 4 maj 2011 14:56

Hejsan hoppsan.

Ojoj sent jag vaknade.. inte bra. Men orkade verkligen inte gå upp. Vädret är ju sämst.. aja nu är jag i alla fall vaken.

Sebbe kom nyss hem också, från något han var på. Nu sitter han bredvid och lirar WoW.. blir lite sugen att också lira tbh.

Äsch har inte pengar till gamecard, ska köpa kläder istället. Så får bli sims eller cs eller nått annat att lira.   




Av Jasmine - 3 maj 2011 23:32

Nu så har min älskling åkt hem igen.

Aw.. saknar han redan. usch så tomt utan han.

O-m-g. Ska kanske ta min piercing i helgen. Förhoppningsvist. Kommer dö!!

Så fort jag tänker på det så blir jag nervös och det pirrar i hela min kropp.

Det är rätt svårt att förstå, jag är extremt rädd för nålar. Blir helt skakig så fort jag ska ta blodprov. Eller ta piercing.

Men det är ju det som är så sjukt, jag älskar piercnigs. Har ju egna och allt, men är rädd för nålar. Wtf? Tog till och med ena piercingen på läppen själv när jag hade snakebite. Med en helt vanlig nål. Och det klarade jag. Så då borde jag klara av att sätta i en kanyl i tungan! pewpew cabo0om. Nervööst!! Fast kommer gå snabbt. Går ju snabbt att bara trycka i en kanyl. haha det gjorde det i alla fall på läppen.

Blir så likblek efteråt och svimfärdig. haha patetiskt   nej men sån är jag! Lite speciell sisådär. Kommer väl bli awesome efteråt!


 

Av Jasmine - 3 maj 2011 23:08

Brink kommer ut snart! nice  


Anyways, whine inlägg ftw. not..

Jag hatar verkligen.. eller hatar är ett väldigt starkt ord. Men okej, jag ogillar verkligen killar som bara tänker på sig själva. Alltså då menar jag ur man är mot sin flickvän. Att man tex inte tillåter henne att ta vissa saker, tex, färga håret i en viss färg, ta en viss piercing eller köpa ett klädesplagg som killen inte gillar. Så sjukt egoistiskt igentligen. Hör typ varenda dag från mina polare att deras pojkvänner inte vill att hon ska få ta någon speciell piercing. Bara för att killen inte gillar det eller tror att tjejen kanske kommer få mer uppmärksamhet. Så sjukt.

Man borde väl få se ut som man själv vill, ha vilka piercings/klädesplagg som man vill ha. Det är ju ens egna val, inte pojkvännens. Äckligt.

Man borde ta en person via personligheten först och främst. Sen utseendet. Men om man verkligen älskar den personen så kommer man ändå älska den hur den än ser ut. Annars är det ju inte ett äkta förhållande tbh.

Därför är jag överlycklig att jag har Marcus, jag får se ut som jag vill. Ha blont hår om jag vill, eller rosa. Får ta vilken piercing jag vill ha, bara jag är nöjd. Får ha på mig vilka kläder jag vill. För att jag ska vara bekväm.

Finns inte alls så många killar där ute som låter sina tjejer leva som dom vill. Är glad att jag träffade Marcus, som låter mig leva som jag vill. Fast även ha en underbar pojkvän som får mig att må bra. Så ska ett riktigt förhållande vara! Nu ska man inte tro att jag ogillar killar men alltså vissa killar är verkligen skit. Finns så få bra människor. Och har man en vid sin sida ska man verkligen försöka ha kvar den livet ut. Är verkligen svårt att hitta en sann kille.

Finns ju många som är snälla också, men väldigt många som inte accepterar en som man är. Vill att bruden ska se ut som snubben vill. Inte okej!

Killen ska vara och massera kvinnan medans hon är i köket! That's ze rules! >:D

Av Jasmine - 3 maj 2011 21:20

hahah värsta seriösa inläggen förut idag ju. Lmao. Jag är Marcus porr... HAHAH nej men öh. hej.

Marcus sitter här i soffan och lirar Soul Calibur 4!! Jag lirade the sims, men det stängdes av så orkar inte mer. Ska väl gå och göra mer te. TeteteteTe!

Söt Marcus är när han spelar. hihi.

Bror sitter bredvid och kollar på Naruto   Så det händer lite stuff här jao.

Ska väl lira cs eller nått. om jag orkar, haha. Annars så kan jag väl joina på Soul Calibur 4, men jag blir så arg. För Marcus är så grymt mycket bättre än vad jag är på det spelet.. /noob. Fast har dock en ursäkt! Han har lirat x antal mer än mig på det spelet och jag kan typ inga attacker osv. Fast lär mig väl till slut.


 

Av Jasmine - 3 maj 2011 20:09

Inte bra bloggdag idag. Fullt upp och pissväder. Inte orkat då ha.Det är fan snö ute. Inte okej. drygt som fan..

Vaknade klockan åtta idag.

Helt sjukt! Så kom Marcus hit runt nio. Aww gulligt!

Vi chillade gal1. Och runt ett-två stack vi till polisen, han skulle fixa leg. Och sen så följde han med på mötet jag skulle till. haha piiiiiinsamt  

Sen drog vi till donken och käka där och trallade runt i centrum. Det var kul! 

Nu är han hemma, men han kommer förbi anytime! Glad_chey

Geekar the sims 3 som fan. Srsly den är på hela tiden haha! roligt.

Nej nu så ska jag fixa iordning mig, för Marcus kommer hit!

Av Jasmine - 3 maj 2011 12:43

Pongpong.

Sitter i soffan med Marcus. Busigt.PENIS

Marcus sket på hunden så att hunden skrek. NANANANANANANA

Jag failade imorse. Skulle göra nudlar men glömde bort för nördade the sims 3, så dom brändes. Så gjorde nya, fast failade med dom också. Dom vart brända också. OJOJ. inte bra. Nu är nudlarna slut.. ha ha fail.

Marcus äter ostbollar. som har legat framme från igår. YUM. fast det är faktiskt gott jao. jag är så seriös så det inte går. jahoo kebab.

Jag ska dra på möte snart, usch ushcuhscuhsuh. Inte okej. Inte taggad. Så tråkigt. dör. punkt. fail

gäddhäng har inte jag säger Marcus. är hård

 


Marcus kollar på porr. usch äääääääääckel

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards