lexoria

Alla inlägg under januari 2011

Av Jasmine - 20 januari 2011 18:34

Gal1. hahaha mötet idag var lärorikt.. not, han var ju hur virrig som helst. aja


Snart är det helg och då kmr bror hit, tacoskväll och så ska vi lira WoW.

Ska hänga med Alex, Nicke och Marcus i helgen också. awesome


Var nyss och handlade och käkade ute med mor och syster. gott!


Här kmr några bilder, eftersom jag inte har något att göra atm.




Jag på en kryssning för nått år sen

 

Lotus

 


Cinq ( King )

 

Tina och Tjakofski

  Saknar   på väg mot Nians fest  

Av Jasmine - 20 januari 2011 07:40

Hej hej, är vaken nu. haha väldigt ovanligt.. vaknade klockan 06.45 och råttorna hade rymt.. så tog ett tag att hitta alla men nu så äter jag en nudelkopp med Alex   

Runt nio ska jag dra mot Alex, lämna Busby hemma hos han och så ska jag dra mot arbetsförmedlingen och prata. Ska fråga lite om praktiken där och om dom kan fixa en praktikplats på ett hunddagis som jag vill jobba på   


Nej nu ska jag äta! Bloggar mer sen, bye

Av Jasmine - 19 januari 2011 13:05

Yay kom in på en Hc.. Throne of Tides. Fick ett par handskar, så ska köpa waisten för mina Justice points.

Anyway, ska berätta lite om hur man har för tactics osv på denna heroic.

 

Första bossen är Lady Naz'jar.

 

Man ska akta sig för vattenorkanerna för dom skadas hårt.
Sen så ska man interrupta hennes Shock spell.
När addsen kmr så ska man cc'a båda spellcasterna

och ta den stora adden först. Annars är det bara att nuka haha.


Andra bossen, Commander Ulthok.

 

Akta dig för "skuggorna" som han gör.

Och den som blir "squeezad" ska healern ha ett öga på.
Han ger en curse på en random så där kan man behöva en decurse.


Tredje bossen ( man kan skippa )

Erunak Stonespeaker

 

Akta er för hans Earth Shards, som kmr till en random spelare.

Annars använder han Lava bolt och Magma splash.

När äcklet kmr ( saken på huvudet ) Mindbender Ghursha.

Så kmr han sätta sig på den som har högst threat.
Slå spelaren tills ungefär 50% av hans hp är borta sen åker han av.

Han kommer göra så med flera spelare.
När hans Shield är på så gör inge magical damage. För då healas han.


Fjärde bossen ( sista )

Ozumat

 

stage 1, Man börjar med att skydda han i mitten. Så attackera alla addsen som kommer. Döda Vicious Mindlashers först.

När man kmr till stage 2 så ska tanken kita Blight beasts och Dpsn ska attackera Faceless Sappers. Akta för aoen som sprids ut.

När alla Faceless är döda så är fas 2 färdig.

Stage 3, man blir stor och reggar mana väldigt snabbt. Men förlorar hp för aoe'n på marken. Så healern måste jobba.
Annars är det bara att nuka bläckfisken. Rätt enkelt!



Av Jasmine - 19 januari 2011 12:37

Senare idag så ska jag ut och handla me Mamma och Roger. woho köpa hem mer mat osv. Fast det är bra, för allt var typ slut ._.


åh mat är det bästa jag vet. Fast ska "varva" ner lite med ätandet. haha äter ju typ konstant    Så ska försöka förbättra mig och börja träna igen!

åh min favorit mat är Asiatiskt! Dvs Wok, Nudlar, fisk som i Sushi, starka såser

och den saken jag åt i thai resturangen. Mums!  

 

    

Fast gillar ju också att äta annat.
Grönsaker älskar jag, brukar äta det på kvällen.
Som herkuverts, Broccoli, ärtor mm.

Broccolipaj äger också!


Och min Hund Busby han får torrfoder! Ibland mat från oss.

Hahaha inlägg om mat    

Av Jasmine - 19 januari 2011 12:29

Godmorgon!

Har nyss gjort te och väntar på en hc med min Mage.

haha vart Exalted med Ramkahen igår. Så köpte mig ett par epic boots och en ful Kamel mount haha.   

 

Måste hitta en bra guild som raidar..
Har nyss bara hittat oseriösa eller guilds med 400 pers i -_-

Av Jasmine - 18 januari 2011 20:11

Omg stackars hundar, måste ju vara farligt att slicka på pälsen   

Av Jasmine - 18 januari 2011 19:39

Litet inlägg om min pudel. haha han är en dvärgpudel (: Ska träna Agility med honom även fast han är 7 år. Men han älskar att ha något att göra, och hans energi är äckligt hög. Så måste trötta ut han på något sätt. Nu är han ju nykastrerad, så ska vänta till sommarn.

 

Och har fått frågar IRL. Hur han ska ha för frisyr. Han ska ha en standard frisyr. Ingen konstig pudelfrissa. Blir nog lite konstigt och se en finklippt pudel hålla på med agility.

Här är några frisyrer pudlar kan ha. Från toypudel till kungspudel ( storpudel )


En Valpklippning

Engelsk Lejonklippning

 

Kontinetal Lejonklippning

 

BabyLejon / Second Puppy

 

Amerikansk Lejonklippning

 

ToiletteKlippning

 

Och så en normal Klippning. Som min Hund har. Klipper bara ner pälsen.

 

Av Jasmine - 18 januari 2011 16:33

Var ute nyss och sade hejdå till Alex med busby <3

Måste bada hunden. Tror att jag ska det idag. hih han är så söt :3

När huvudet inte är blött.. annars ser han hur skum ut som helst haha!

   

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards