lexoria

Alla inlägg under januari 2011

Av Jasmine - 14 januari 2011 00:27

Sitter och fixar min header lite, går inte så bra haha.
Annars kollar jag på när Alex lirar på xboxen   

Lyckades snapa en bild när han lirade på min data >:D

haha tagen med iphonen lekte lite med color dash.

 

Av Jasmine - 13 januari 2011 20:23

Film ikväll Ithink. haha Alex gick hem och det är naajs. Dryga arsle som kaxar med mig när jag mår dåligt. Aja blir nog bra att jag bor hemma..


Ska nog lira wow också, sugen på att lira min pala som är lvl 41. Fast vet inte, är dock sugen på att lvla min prälle på 67 eller min shaman på lvl 57. gaah beslutsångest. Alla är healers och dps så.. äh blir nog paladin. Var så länge sen   


Btw, var ju med Aji och Dessi igår. Här är några bilder ^^

           

Av Jasmine - 13 januari 2011 12:45

Guuud. Blir så jävla arg! Att folk orkar och att dom inte har något liv.

Kan dom itne bara vara sig själva!? fucking nolifers.

Wannabes.. hatar jag extremt mkt. Finns typ inget värre ._.

Så fort man skaffar dreads, och "skyddar" en vän. Så skaffar hennes ovän dreads och blir helt plötsligt vän med henne. Och hon piercar läppen som jag också har. Fast då ville jag pierca om mig och gjorde den i mitten, phewphew.

Och när man färgar håret rött.. Det tog en månad för mig att göra det pga blonderingen. Meeen eftersom jag skrev på fb att ja skulle färga håret rött så gjorde en blond skitsak det också och det tog ju fortare för henne att göra det. Och nu säger hon att jag är wannabe, fast hon failade toltalt för hennes hår vart fan brunoranget sen -_- läcker inte ut några namn.. Så omogen ska man inte vara. Aja ska fixa om mitt hår och denna gång så skriver jag INTE ut det på fb.

Av Jasmine - 12 januari 2011 12:39

Just nu sitter jag och väntar på Desirée. Ska hänga lite med aji och dessi. Fast Aji slutar runt tre.
Städat har jag också, I hela lägenheten. Det är Awesome!

Borstat Busby och fixat mig har jag också. Duktigtduktigt.

Ska fota lite sen, fast med mammas digitalkamera. tih så lägger väl ut lite bilder senare idag tror jag.


Btw, hade EVK idag. Gick bra. Så nu är jag utskrivd från skolan men har en plats "paxad" till höst. Så i veckan ska jag förbi arbetsförmedlingen eller va den hette haha. Och se vad som händer i dessa månader ._.


haha juste, vaknade sju idag. Fysatan va svårt det var. haha är skit trött nu. Men det är bra, vänder dygnet nu   

var vaken till... eh tolv-ett igår och vaknade då och då, för ha ont i magen q.q

Av Jasmine - 11 januari 2011 21:31

Sent blogginlägg. Ska sova typ snart haha. Har EVK imorgon på morgonen, så måste vakna klockan sju ._.

Efteråt så ska jag väl fixa hemma osv. Ska vara med Aji och Desirée. Dom kommer till mig och vi ska hitta på nått kul o göra hah.


Just nu tittar jag på Rush hour 2 med Alex. Den är så rolig haha   

Popcorn och te är awesome!


inte så mkt att skriva idag, så skriver mer imorgon.

Bild på Sabai

Av Jasmine - 10 januari 2011 17:22

Hej hej!

Vaknade runt tre idag, så åt och sen skulle man åka mot vetrinären.

Tog bort Busby's stygn idag. Det var jobbigt. Tre pers fick hålla honom och en ta bort stygnen. Han satte i mitt knä och jag höll hans "överdel" och huvudet. Trodde han skule bita någon för han skrek och ryckte sig åt alla håll och vile verkligen inte vara där ._.

Hemskt.. Men så knutarna är borta, inte allt men knutarna. Så han får ha tratt några dagar till    För stygnen ramlar av sig själv. eller ja försvinner..


 

Känns bra att han är kastrerad, vaccinerad och nu har vi fått papprena på honom så vi ska försäkra han på agria. Sen är allt färdigt! Segt tar det bara   

Av Jasmine - 10 januari 2011 01:06

Eftersom jag har tråkigt så kan jag lägga ut några bilder.


Marilyn ( Minny )

Busby

 

Titti  

Sheela

   

Bild på mig från dalarna

Desireé och jag 

Tjejkväll hos dessi.     Tjejkväll hos Dessi.

Bragi och Ami

   

fu

Av Jasmine - 9 januari 2011 23:22

Trött på att folk beter sig som dom gör. När man fått skit och säger nått dumt efter så dampar dom ur. Alltså, jag får inte bli arg men han får det så jävla mkt han vill.
Snart orkar jag inte med dig längre, det är bara att inse det. Intresset för dig kommer bli noll snart.


Jaja nog med sånna inlägg. Tror dom flesta vet vem det är. haha ._. han är ett fuckface ibland.. oftast.. 


Nej nu ska jag duscha, sista inlägget för idag tho. Så skriver mer imorn.

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards