lexoria

Alla inlägg under april 2011

Av Jasmine - 27 april 2011 15:03

Känns bra att jag får se ut som jag vill.. Mitt ex tillät mig inte att vara blond, och blont är ju enklast för mig eftersom det är ju min riktiga hårfärg.


Har nyss varit i handen, cyklade dit. shit vad det är varmt ute. Verkligen skit varmt. Men kändes bra att cykla istället för att ta moppen haha! Trött chey. Ska bara chilla nu, kolla på någon film eller titta på tv. idk. är skittrött ._.

Av Jasmine - 27 april 2011 10:55

Jag är skit trött. åh dör.. Ska nog gå och göra nudlar. Är hungrig också.. haha. sova och mat. är fan det bästa som finns. Ska lätt lira star wars på xboxen. Har inget annat o göra så. haha yäe busigt.

Lat idag var jag. ja lat.. tog på mig lösögonfransar istället för att fixa dom me bajs osånt. Nej nu ska jag göra mat innan jag somnar i soffan..


 

Av Jasmine - 27 april 2011 10:15

Nu är jag arg, bloggen tar itne emot det speciella videoformatet öh som jag gör på movie maker shitN. Gjorde en video haha lmao. ahwell, cry me a river. Om jag verkligen vill lägga upp videos får jag väl lägga upp på utube först.notnice

  Nu ska jag ute med hund!

Av Jasmine - 27 april 2011 08:53

day two: nine things about yourself.


1. Jag är teberoende

2. Piercingfixerad

3. Älskar fordon

4. Spelgalen

5. dålig humor

6. Sjunger typ alltid när jag är ensam hemma

7. Älskar hundar

8. Jag badar väldigt ofta

9. Blyg ._.


Av Jasmine - 27 april 2011 08:39

 

Av Jasmine - 27 april 2011 08:25

Shiet, vaken. Skumt nog.

Vaknade åtta för att mamma och syster ragea när dom skulle dra. Och kunde inte somna om så gick till badrummet och badade ett litet tag. Nu så ska jag lyssna på musik och klä på mig, sen så ska jag ut med hund. Så skriver lite mer senare ithink.

Av Jasmine - 27 april 2011 01:23

Blondii.nanana åh har tråkigt. Ska gå och lägga mig. Är skit trött! shiet.

Undra vad jag ska göra imorn.. tänkte kanske dra förbi handen. Skulle kanske köpa en sak där jao. Annars vet jag inte. ha åh säng, nej nu så ska jag dejta kudden.

Fast det första jag ska göra imorgon är att duscha. Sen gå ut med Busby, sen så får jag se vad jag gör efteråt. säng..   

Av Jasmine - 27 april 2011 00:12

Trött_chey

Marcus har varit här idag, så har varit upptagen. hihi myspys.

Och så var Roger också förbi här, och hjälpte till med cyklarna. ty!

Har inte hänt så mycket annars. Har ju varit med älsklingen hela dagen. myys!

Vi chillade, mysade och spelade soul calibur2 på xboxen.

Och så lirade vi battlefield, eller aa han då. Haha ragequitarN^. så söt!


 

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards