lexoria

Alla inlägg under april 2011

Av Jasmine - 11 april 2011 23:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jasmine - 11 april 2011 23:13

Gosh. haha nej inte gosh. snälla.

Lyssnar på en Alejandro sak. och NEJ det är inte äckel gaga. Heila ftw.

Fast fail igentligen. alejandro.


JAG HAR INGEN ANING OM JAG SKA TA PIERCING I TUNGAN.

alltså om jag blir blont i sommar och har piercing i tungan. Kommer fan inte se bra ut. så jag vet inte. Fast om jag typ har piercing i tungan. och en rolig färg i håret.

Becca ville att jag skulle ha ljusblått i håret. Fast jag vet inte.

Men iaf det skulle vara snyggt.

Åh jag vet inte..

Av Jasmine - 11 april 2011 22:29

Duktig jag är, slutat med att äta så mycket sötsaker och godis. Dricker mer vatten än förut och använder honung till te´t istället för socker. Börjar gå långpromenader med Busby och joggar in teh skog. och tränar abit hemma. Nu jevlar ska det bli platt mage till sommarn. eller nått sånt. nasty..

Te.. är jävligt gott ska ni veta.

och min syster lyssnade på Shakira när jag kom hem.. På min DATOR. omfg. rage där va. Den ända låten som duger är fan "Did it again". miwp jag e typ hyper. Blir så glad av att prata med Marcus!


  

Jag är så himla lycklig att jag har dig Marcus, Älskar dig så jävla mycket!

Får fan panik utan dig, behöver dig..


Av Jasmine - 11 april 2011 21:39

Har nyss kommit hem från Aji och från en prommis med Busby.

Träffade Aji idag och vi gick till svartan och pratade om några saker. Sen gick vi hem till henne och kollade på film, wrong turn tror jag den hette. Nastyfilm.

Sen gick jag hem och pratade med min älskling Marcus i telefonen.

När jag kom hem så gick jag ut med Busby, och träffade Danne på vägen. Var ett tag sen haha. Följde med han till bussen i alla fall, alltid roligt med sällskap jao. och shit var han hade förändrats, blivit aslång och shiet. Det var i alla fall kul.

Och nu ska jag göra te, vila mina fötter eftersom jag hade klackskor haha. Åh länge sen jag gick i dom. Så fina   Hahaha som när mamma sa "gud vad din rumpa vickar på sig när du har på dig dom". roflmao.


Imorn är det möte, not nice. fast ska ta moppen dit ithink. Det är nice.


Skulle ta foto på mina naglar oså, men batterierna var slut och har inga fler hemma. Dags att köpa hem lite stuff?

Av Jasmine - 11 april 2011 18:04

Aji, du är en underbar person. Är så glad att vi är vänner. Älskar dig<3

Sådärja ni som frågat vem som är den närmaste vännen jag har. Det är Aji Öberg! och jag har känt henne väldigt länge nu!  

Av Jasmine - 11 april 2011 16:45

 

Av Jasmine - 11 april 2011 16:26

phew! Har åkt moppe med Busby. Åh han är så söt. Han vart i alla fall glad! Tror att han har saknat att åka.

Sen så skulle jag jogga med Busby i skogen. Sprang ett tag sen så orkade han inte. Han ville hellre springa efter en pinne, så kastade pinne i skogen med Busfröt. Han vart rätt trött efter det. Fast det var inte allt!

Så gick vi till ramsjön också.

Och vid ramsjön så kastade jag hans pinne i vattnet och aa i sanden haha. Åh han älskar verkligen vatten. Han sprang i vattnet utan att tveka.

Och när jag inte kastade pinnen så drog han den i sanden och skällde. Hahah snacka om damphund. Att han har sån energi, så jävla awesome  

Var nog bra att han fick bada lite, när vi kom fram så flåsade han jätte mycket. Var helt slut haha. Men när han fick kylna ner sig så fick han fart!

Hahah mjukisbyxor.. njea. SKITSTORA, kändes fett konstigt att använda mjukisar. Eftersom jag inte har använt de på ett långt tag. Fast var awzm att ha det när jag gick runt i skogen och så. Och nu är jag hemma, perfekt typ för ser ut som att det kommer börja regna anytime.  

Av Jasmine - 11 april 2011 13:46

Haha Dinosaurs go rawr!

Jag sitter i soffan bredvid Busby med en tekopp. Och det som e nice är att jag inte har socker i te´t, utan jag har honung! Inte lika dock tho, men nyttigare. Hahaha väldigt intressant   

Har ingen aning om vad som händer idag, tänkte dra ut med moppen och kolla en sak i handen. Eftersom vi ska dra till ett möte imorn. Fast då måste jag klä på mig..

ääsch går och klär på mig nu. Syns senare!

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards