lexoria

Alla inlägg under februari 2011

Av Jasmine - 7 februari 2011 14:03

Åh nu är jag vaken.

Alex spammade en massaa sms haha... irriterande   


Jag har iaf en konstig dröm.. drömde om Tom från nian. haha vi åt mcdonalds och umgicks med en liten grabb som var runt 10 år. och en kines som typ fick sår överallt på kroppen och ja.. om man sade dens namn så fick jag såren på kroppen. och jag ändrade dörrar och gjorde ett hus större.. Som på the sims ! haha konstig dröm.   


Jag sitter och kollar på cityakuten och äter fiskbullar, haha   

 


Idag så ska jag dra och handla mat åt hunden.. Deet är slut för tillfället. Så bör äta nu och fixa iordning mig. för klockan är ju rätt mkt ^^.

Av Jasmine - 6 februari 2011 18:13

My serious look as proud as possible.

 

My serious blow fish cheek fatso face.

 

My serious look so fat and happy as possible.

cookiesmile

 

My serious what the hell are you bitch, I can actually bulge my lips.

 


HAHAH jag har tråkigt..

Av Jasmine - 6 februari 2011 15:31

hahaha srsly jag dör.

haha okej jag gör inte det, men dom här är så roliga!

SÅ AGGRESSIVT

Av Jasmine - 6 februari 2011 14:58

Jag är hungrig haha. Var nog ett tag sen.

Har bara käkat middag på dagarna inget annat typ. Så jag ska ta och göra nått att äta nu! Fast vet inte vad.

Antagligen nudlar tror ja haha. Så gott   


Jag är så duktig så, böt vatten till fiskarna igår också.

Försöke hitta sugfisk nr 2. Men den är spårlöst försvunnen..

Men nu är dom glada. grävde ner växterna igen också för dom får något

flipp och brukar ta upp dom på nått sätt.. hmm


Här är massa bilder på olika roliga "akvarium"

 

Åh vill också ha värsta stora akvariumet. Mitt är rätt litet.

Så fint med fiskar :3

               Hahah sista bilden får bli en gullig fisk     

Av Jasmine - 6 februari 2011 14:46

Har inte gått så bra på att blogga i helgen haha.

godmorgon btw.


Sade nyss hejdå till Alex som drog hem Följde med han till bussen   


Anyways, igår (lördag) så var Marcus här. Jag sebbis, mor, syster och Marcus drog till stan. haha vet inte varför alla följde med. men ja..

Iaf vi drog till webbhallen för sebbe skulle köpa en hårddisk.

Sen drog vi till sf bio saken för att köpa den goda popcorn kryddan.. haha xD den är faktiskt jätte god. Iaf butter smak!


 


Det finns ju i alla olika smaker..

Som choklad, butter, Cheddar, Jalapeno, nacho, sour cream & onion.

Ja.. dom jag vet iaf.

Fast butter låter godast och är nog det haha.

Av Jasmine - 4 februari 2011 21:45

men dö. haha

jag har så jävla tråkigt och jag vet inte vad jag ska göra.

Och ja.. är inte så speciellt glad heller. Fast who cares.


Jag ska typ ta ett bad, sen slagga. Elr ja kolla på tv i mitt rum. elr nått

Ska fan ta tag och träffa Becka någon gång, var så jävla länge sen   


Som sagt så blir dt inte så speciellt intressanta inlägg atm.

Mår inte så himla bra så orkar inte fixa eller skriva mkt..

Av Jasmine - 4 februari 2011 14:43

Nu har jag nyss gjort te. Satte mig precis vid datorn.

Alex sover fortfarande i min säng.

Sebbe har nyss kommit, är ju mammahelg för syskonen.


 

Btw, haha. Vi kollar runt på katter. Alla barnen vill ha en katt i huset för då kanske busby håller käften. När han är ensam.

Han är ju tyst ensam med en annan i huset, dvs Sheela eller Laika. Eller en person.

Såå vi försöker hitta en hundvan kisse som är kastrerad och är inomhuskatt. Hahah mamma ogillar den idén. För den måste vara allergivänlig. Alltså en korthårig sak som inte hårar. Lite svårt att hitta.


 

Saknar Loka, Zelma och Lucky som fan q.q åh dom var så speciella.

Av Jasmine - 3 februari 2011 23:18

Wanted filmen var ju bra... aa fast ne.

Colan är slut och jag och Alex har inget att göra, hihi.

Alex skrek nyss USCH! och låter som ett cp. hahaha gulligt


Vi ska nog hitta på nått nu.. tror ja hahaha

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards