lexoria

Alla inlägg under april 2011

Av Jasmine - 11 april 2011 00:59

yo vanillaface.

Ska sova snart, ithink. Jag borde det. haha

Målade mina naglar.. igen. Fast fick bli en noobig cambild. Orka inte fota me min kamera. Så man ser inte så mkt, ska nog fota imorn. Så syns det bättre.

Syns verkligen inte, hade rosa och glitter. och aa lite lila på tummen. äh fotar bättre bild imorn. Godnatt!

 

Av Jasmine - 10 april 2011 22:20

Hahaha så kan det gå när jag snor hans tröjor. Så underbar! och alltid hans söta t-shirts han har på sig! Man blir så glad när man ser dom haha!

Gulligt :3 Min tröja passar ju nästan honom, haha ;)

 

 

Älskar dig så otroligt mycket Marcus.

Av Jasmine - 10 april 2011 22:01

Usch på tråksöndag. Jag ska göra te sen så ska jag bada. mys!

Saknar min älskling som fan! Är så tomt utan han. Loveyou marcus<3

Är det jag som gillar att ha på mig Marcus tjocktröjor elr vadåååååå. Luktar han, haha åh *peddo*. nej men åh undvik mitt bebissmile+nomakeup på sista bilden.

gå och lägg dig

 

 

Laughs like a disgusting baby and eats Marcus shirts.

Av Jasmine - 10 april 2011 19:59

Hahaha så jävla rolig!

Av Jasmine - 10 april 2011 18:28

Lirar Crysis 2, har kommit skit långt. Fast börjar tröttna lite. Spelet funkar ju men det är ju inte direkt något jag skulle vilja lira all teh time.

Dom snackar för mycket i spelet, och när man så väl hamnar i grupper så är det skit mycket fiender. Inte bara liksom lagom mycket haha. Fast det är okej, men jag ogillar att dom snackar en massa. Inte intressant. Och att när gör hs på fienderna så dör dom inte på direkten. Man måste ju peppra överallt på dom. Snacka om att dom tål mycket. haha låter som värsta negativa tanten eller nått.

Så kan ju skriva det som är det roliga med spelet... ehm..

Det är nice att.. man kan, skjuta sönder fiender :D haha men åh äsch.

och så stör jag mig på att det finns så några vapen.. använder typ bara scab hela tiden.. eller hammern. För the shotgun är inte så bra, eftersom alla fiender tål så äckligt mycket. äääääääh nu äre nog, ska fortsätta lira.


Och fan va mamma whinar hela tiden, skit irriterande. Fast kan förstå henne, eftersom jolinn är ett jävla anus. Men mami borde fan ta upp sig och säga ifrån oavsett liksom. Visa att du kan vara en man, och håll dig inte till köket 24-7.   

Aji

Av Jasmine - 10 april 2011 15:57

Juste jag var ju med Aji igår också, hann inte blogga om det.

Vi snackade om en sak och så kollade vi på filmen "låt den rätte komma in". Vi gjorde mat till det också. Var mysigt!

    

bio

Av Jasmine - 10 april 2011 02:40

pewpewpew!

Kom hem för ett tag sen, har varit på bio med Marcus Vi kollade på The Adjustment Buereau. O så köpte vi blockbusters på det yäe.

Filmen var faktiskt skitbra!

haha asgott!   

Stan är så himla mysigt på kvällen.   

Och det var jätte mysigt att vara på bio med älskling<3

Av Jasmine - 9 april 2011 16:42

Åh har inte skrivit så mycket och kan inet göra det så mycket heller..

Aji är på väg hit. och Marcus åkte nyss hem, så ska fixa lite.

Så skriver mer sen. haha

sen blrie kanske bio senare idag, awesome

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards