lexoria

Alla inlägg under april 2011

Av Jasmine - 9 april 2011 02:12

Har nyss kollat på en film med Marcus. Mirrors. Den var lite vrickad, men nasty också. Nunnan var ju skit äcklig hahaha!

Annars har det väl inte hänt så jätte mycket. Var och handlade cola och en massa godis. Och mamma ligger och sover, eller aa.. hon har typ gjort det hela dagen. 

Just nu så sitter jag bredvid Marcus med en kopp te. awesome. helt underbart.

 Har inte direkt mycket att skriva, ska nog inte skriva så mycket mer. Ska umgås med min marcus nu så.. gn

Av Jasmine - 8 april 2011 18:38

Crysis 2 funkar nu btw. Sitter och lirar det. Har faktiskt kommit rätt så långt, men ska ta något att äta nu. Så det blev en liten paus.

Spelet är fint, väldigt fint. Men är inte så värst kul. Fast ett bra tidsfördriv spel. I alla fall för mig som inte har så mycket att göra.

Längtar tills battlefield 3 kommer ut, då jävlar!

haha finfina bilden som är tagen med iphone.

 

Av Jasmine - 8 april 2011 13:10

Usch vilket väder det är ute. Skit trist ju.

Just nu sitter jag här med en tekopp och en nudelkopp haha. och kollar på Ellen DeGeneres. Ska ut med hunden när jag är färgid och sen så ska jag städa.

Ska träffa min älskling Marcus sen. Åh awesome.

Och Jolinn försvinner sen, det är nice. Så trött på hennes äckliga beteende.


Aw skit söt kanin. haha gay

 

Av Jasmine - 8 april 2011 13:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jasmine - 7 april 2011 23:50

Sitter och kollar på Jackass. alltid gamla avsnitt. Nitro Circus är bättre. Helt jävla awesome. Mitt te är slut också, det suger. för orkar inte göra mer.

Och har massa att plocka bort, och har inget busskort än haha. Jag som ville sova med Marcus.. Min Marcus.. kan inte förstå att det är han och jag. Känns så jävla underbart.. Känns så himla rätt att säga att han är min kille, min pojkvän.

Han är min, så rör han inte. assfaces. haha nej men seriöst, se men inte röra D:


Imorgon så händer det inget speciellt direkt, bara att Jolinn sticker till pappa. Det är chill. Slipper henne. Btw så funkar min mobil igen, konstigt. Lovar att den fuckar upp imorgon. Fast den kanske bara hade en dålig dag igår(?). äh inte vet jag..


Jag får panik, har så jävla tråkigt. Crysis cdkey fucka ju upp när jag installerade skiten, men dom ska typ fixa en ny. The sims medeltid suger, funderar på att lämna in den för o få cash. Eftersom det är rätt nytt ändå.

The sims 3 är tråkigt..

Amnesia har jag klarat ut, minecraft.. nej. WoW, nej har slutat lira det. Jag tycker att jag är väldigt duktig. Men ÅH så tråkigt man har. Inget går som jag vill.. och har fortfarande inget jobb så kan inte köpa nya spel. fag


Och ja.. en till sak men den tar jag inte upp här, därför får ni "kolikna" egopics utav mig för besväret. hahaha nej gud, nu ska man inte vara en sån. fml

gå och lägg dig

 


Av Jasmine - 7 april 2011 22:53

Åh Marcus ringde, haha blir så glad när hans namn står på Iphonen!

btw ska vi kanske på bio i helgen. Gulligt! Fast finns inte så mycket på bio just nu.

Men åh bara jag får vara med honom så blir jag glad!


Portal 2 kommer ut snart! Den 21 april. och det är snaart! Synd att jag är pank så jag inte kan köpa det.. gief jobb

"Jag pratar självkart om den nya funktionen som kommer göra det möjligt att låta PC- och PS3-spelare att spela tillsammans över internet.
-Hur är det möjligt? Må du grubbla för dig själv där du sitter framför skärmen med höger hand på musen och vänster hand placerad någonstans i en stödjande vinkel på ditt ansikte, och det är väldigt simpelt faktiskt! Allt man, som PS3-användare behöver göra är att installera Steam på sin konsol, skapa sig ett konto, (om man inte redan har ett dvs.) och höra av sig till sina PC-spelande vänner över Steam.

Tyvärr blir Xbox 360-spelarna utelämnade denna utomordentliga funktionen, vilket är riktigt synd, men jag har mina spekulation varför, och jag tror inte jag behöver yttra mig mer än att hänvisa till skaparna av den utomstående plattformen.."


Hittade denna på näätet. fett synd ju >.< att 360 inte hör till.. om de nu e så

Ahwell, portal 2. får ta och fixa jobb.. Vill ju ha kontroller och bajs till "mitt" 360. som egentligen är sebbe's gamla. och så kan jag börja lira där och så.


 

Av Jasmine - 7 april 2011 22:16

ouf, nej nu kan jag skriva ett inlägg. Gjorde te och en nudelkopp.


I alla fall, kom hem till Aji. Vi pratade lite och fixade fram så vi kunde titta på en film, den första vart Shrooms. Handlade om en tjej som tog överdos med en svaamp. hahaha och fucka up och ja.. trodde att det var ett "monster" i skogen. Där hon och hennes polare plockade svamp. men så fucka allt ur.

och andra filmen var walled in. Handlar om en brud som ska kolla i en lägenhet, alltså markerar där man kan spränga.. och så fick hon veta om hela gamla "lägenhetens" förflutna och killen som var son till hyresvärden var typ fett kåt på bruden och höll henne som fånge oså. haha enklare att bara se filmen.

Och så pratade jag och Aji om allt som har hänt och sånt. Fick hon reda på saker hon inte visste förut och ja. delade oss med olika saker haha, var roligt. Ska träffa henne igen på tisdag. Kommer bli kul      

 

Av Jasmine - 7 april 2011 21:34

Kommit hem från Aji nu. Lägger in dom två bilderna jag tog på henne haha!

Vi kollade iaf på två filmer, och snacka en massa. skriver mer sen..

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards