lexoria

Alla inlägg under april 2011

Av Jasmine - 6 april 2011 21:54

Hahah kollar på Min stora kärlek. Jätte rolig ju haha   Lite konstig också..

Ska göra mer te på det! Popcorn, ljus och te! Med en rolig film, haha.

   

Av Jasmine - 6 april 2011 19:58

Nu åkte min älskling hem. Ville dock följa med, men har inget busskort och om jag skulle låna mammas så var jag tvungen och åka hem senare ändå. Så kändes liet onödigt.. Han är så mysig, min Marcus.   


Imorgon så ska jag gå upp rätt tidigt, för jag ska vara med Aji. Var ett tag sen Tar självklart med mig min kamera så jag kan ladda upp några bilder.

Btw, har gjort rent python's bur nu och så lagade jag maten, för mamma låg och sov.

Nu är jag i alla fall ensam hemma, för mamma är ute med Stefan och jojo hos någon kompis. Eller helt ensam är jag ju inte, har ju djuren och min kära tekopp haha! nej usch.


Juste mitt paket var ju självklart paletten. haha åh massa färger, asnice!

testade tre olika blåa nyanser för hade en blå tröja på mig. haha mycket blått!

   

Av Jasmine - 6 april 2011 17:42

Nu har vattnet kommit tillbaka, men ska vänta ett litet tag för det låter as mycket när jag sätter på kranen haha.

Aw gulliga hårbollar! Nej nu ska jag laga mat! Det blir spagetti m. köttfärsås

 

Av Jasmine - 6 april 2011 16:34

Usch får lämna min mobil på lagning. Inte nice.

Marcus ska förbi här, han ska hämta sin mjölk han glömde igår, haha  

Och jag failar som vanligt, fixade Python's bur. Satte den i badkaret och skulle tvätta av den. Så kommer det inget vatten.. WTF har dom stängt av vattnet för. Äckelbajskit. Utan varning också, hoppas det hände nått allvarligt så dom fick stänga av vattnet. Annars får dom med mig och göra..

haha nä nu var jag lite för aggressiv. Jag klarar mig    Får bara vänta på att vattnet kommer tillbaka och låta Python springa runt i lägenheten.

Av Jasmine - 6 april 2011 15:44

NEEJ.. eller oh noes.

Min mobil fuckar upp. Stänger av sig själv, laggar med skärmen, sänker/höjer ljudet automatiskt. Fuck äckelmobil, / cry

Av Jasmine - 6 april 2011 15:05

Hahah åh! GreyTank Films är roligaaa.. Så tänkte lägga upp några här. Checka va   Hahaha druvsocker är ju bara bäst, HAHAH

"Komigen vad heterdu?"

"...Anders"

"aa tjena, det heter jag med, Daniel" :DD

Så jävla bra. För att Marcus går runt och säger Anders mård och Daniel . LOL

Av Jasmine - 6 april 2011 13:16

Orkade inte vakna tidigt idag! haha men nu så ska jag fixa mig och dra upp mot centrum, har ett paket att ta ut! Awesome  


Och imorgon så ska jag dra till Aji, har lite saker att berätta till henne, hahaha!

Av Jasmine - 6 april 2011 00:51

Nejmen gud. Nya BWM pickis. Ser ju aslöjlig ut haha. Ser ut som en epabil fast mycket mer.. aa fansy. Random inlägg vare här!

Nej men jag är faktiskt fascinerad utav fordon. Har alltid gillat fordon. Fast är speciellt intresserad av fyrhjulingar, mopeder, crossar och aa stuff like that.

Har alltid velat ha en fet bil när jag blir äldre ahhah!

 

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards