lexoria

Alla inlägg under april 2011

Av Jasmine - 2 april 2011 16:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jasmine - 2 april 2011 16:14

Åh vaknade runt tolv-ett idag. Segade bara lite idag. Chillar med Marcus. Så jävla mysig!

Nu ska dom iaf lira dead space 2. Då ska jag lira lite the sims 3. haha roligt  


HHAAH åh. Busby pissade på sig inomhus. Skrämde honom lite haha. stackars hund! Så har badat honom och skurat golv. Snacka om bebis.


Har ingen aning om vad som händer ikväll jao. Marcus snackade om att det var ff hos Elias. Fast aa.. idk   

Av Jasmine - 2 april 2011 02:29

GAH gud. haha åh mycket. Känner mig dock mkt bättre nu.

Och så ringer Marcus såklart människor när man har fått alkohol i sig. Fick snacka med en oscar från hans klass.. o så kommer kim mitt i allt. lol

Nu så lirar Marcus Halo 3 med någon. Sebbe lirar WoW och jag typ dör. Känns som att min mage ska explodera, hoppas jag inte behöver gå till toaletten o typ.. aa hosta upp middan. lugnar nog sig till slut. hahasnabbisinläggftw


Gal1 srsly. fast var kul. Har så jävla roligt med Marcus. Loveya

Av Jasmine - 1 april 2011 22:06

Tja!

Jag chillar ga1 med Marcus och Sebbe. Lirar dead space 2 och dricker groggar. Awesome. Känner mig redan som en dumbo haha så skriver nog mer imorgon.

Så är lite lost. Ska chilla med dom nu. Så hejdo   

Av Jasmine - 1 april 2011 13:28

Nu så vaknade man. Haha eller aa typ. Har hunnit fixa te och så.

Kallt det vart också, vi hade fläkten på för det brukar bli så jävla varmt när Marcus slaggar här. haha aw. Han är så mysig att sova med. Känner mig så säker. Ingen Kayako från The Grudge kan komma och ta mig när han är där >:D Hahahah!


Ska ta och städa lite eftersom det är fredag. Tacokväll som vanligt för sebbe är här. Och jag måste handla lite stuff sen också, man måste ju ha cola och chips! Så gott!


Haha det är första April också, man borde passa sig!   

Av Jasmine - 1 april 2011 00:17

Jag har nyss kollat på den äckliga filmen The Grudge, med Marcus och Sebbe.

Usch och fy, jag hatar den filmen. Så äcklig haha   Iaf när hon låter.. 

Jag är hungrig nu.. Fast ska nog gå och duscha snart.

Sebbe är bredvid och kollar runt på sin dator! haha och Marcus ligger bakom mig

Kommer inte kunna somna. Helt nojjig av alla dessa äckel filmer.


Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards