lexoria

Alla inlägg under april 2011

Av Jasmine - 7 april 2011 21:32

Nu har Malin Enström lämnat oss..


Rest in peace.


Gillar inte att se mamma ledsen..

Av Jasmine - 7 april 2011 13:24

Jag saknar Marcus.. Så tomt utan han.

Jag är så glad att jag träffade dig sötnos. Att det blev vi till slut. Mår så bra med dig. Blir så glad när jag är med dig, lycklig. Alltså. det är så jävla bra! Jag trodde att jag var lycklig förut, men shiet. Nu vet jag verkligen vad lycka är.

Pirrar typ i min mage varenda gång vi ska träffas, miwp! Så sööt! och att du är så snäll mot mig. Så sjukt snäll, och mysig. MIN

You came like an angel from above, saved me from hell.

You showed what life really would have been. that's when I knew you were the one.


Nu ska jag fixa klart det sista och vänta på att Aji ska komma hem.

Av Jasmine - 7 april 2011 11:59

Fixar't och klar't.

Vart sotiga ögon ftw.

Btw, funderar på och testa en ring i mitten av läppen, eller en hästsko. Fast jag vet inte än haha. Kanske ser aslöjligt ut.

f-f-f-ffatso

  • Nu ska jag ut med hårbollen och sen så ska jag plocka bort stuff.  
Av Jasmine - 7 april 2011 10:42

- Jag brukade prata i sömnen när jag var liten, pratar dock inte lika mycket nu.  

Händer väl någon gång.

Av Jasmine - 7 april 2011 10:28

HAHAHA, hatade utav dom flesta. inklusive mig. Dom borde träffas..  

Gulligt

Av Jasmine - 7 april 2011 10:08

Vaken! yay. Lyssnar på Nitro Circus lååt. haha lol

Ska ta och äta, fixa iordning mig, måla klart mina naglar. Gå ut med Busby, plocka bort lite saker. Sen typ Chilla sen dra till Aji   

(:

Av Jasmine - 6 april 2011 23:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Jasmine - 6 april 2011 23:09

Lol på filmen, den var skit rolig fast ändå hemsk. Fast det är ju sant, vem vill vara tillsammans med en "ful" människa. Och dom flesta som är söta osv är dumma i huvudet. Så det är svårt att hitta den "perfekta".

MEN jag har min älskling, min Marcus. åh han är perfekt i mina ögon.

Saknar han som in i helvete! så tomt utan han..


Nu så ska jag fixa lite och börja bädda in mig i min säng.

Imorn taggar man till Aji, det är nice. Då kan jag prata lite med henne om stuff som behövs redas ut.

Ahwell, Godnatt.

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards