lexoria

Alla inlägg under april 2011

Av Jasmine - 4 april 2011 21:25

Usch.. Världen är verkligen orättvis.

Samtidigt som när mamma fick cellförändringar så fick hennes vän Malin det också.

Mamma hade turen på sin sida, men Malin gick det inte så bra för..

Här är en liten spalt som hon skrev på sin facebook för ett tag sen, som verkligen sätter sig, även fast jag inte kände henne så kände min mamma henne. Det är ändå hemskt, för jag ser ju att mamma blir ledsen. Så sorligt. Hon har väldigt många som stöttar henne, och det är bra. För hon behöver det. För det är inte långt kvar..

Så ung också, lika ung som min mamma är. Runt 36 års åldern.

Hoppas du får det bra den sista tiden som finns kvar.


"Tack alla ni som som skrivit och stöttat mig. Jag är så rörd och glad över det! Men tyvärr är det värre med min prognos. Min cancer är nu obotlig. Allt går nu ut på att köpa tid. Vet inte vad jag ska skriva för jag är lite i chock. Än en gång tack!" - Malin.E


 

Giving up doesn't always mean ur weak.

Sometimes it just means you strong enough to let go.


Av Jasmine - 4 april 2011 20:35

Äh jag orkar inte fixa det spelet, haha. åh lat.

Ska kanske vara med Aji på torsdag, det är nice.

Och ska träffa Sasha i helgen eller efter det! Awesome   

Ska be mamma att lära mig att tvätta också, haha så jag kan tvätta lite när hon är och jobbar. Så får man kläder snabbare. Roligt, aa fast näe.

Har pratat lite med micis också, vi tjejer från nian oså ska träffas någon dag, var så himla länge sen. Så det blir nog kul   

Datumet på bilden är helt fel, haha cpkamera som ändrar.

 

Av Jasmine - 4 april 2011 20:11

Nu ska jag försöka fixa detta spel! Och testa om det är bra. Har ändå inget roligt spel på min dator haha. Förutom black and white 2 då, men sitter fast på ett ställe. oså minecraft, men orkar inte haha. och The sims 3 är rätt tråkigt, gör bara hus på det spelet. Sen så har jag lirat ut Amnesia med Marcus haha. Och jag lirar inte WoW längre så.. Har väldigt mycket tid, att inte göra nått på.


 

Av Jasmine - 4 april 2011 20:03

Usch vad söt! Om ändå Busby kunde se ut så.. Hahaha nä nu var jag elak  

Var nyss ute med Busby, han är på bushumör! Sprang runt som om han hade rabies eller nått sånt. Haha gulligt  

Men ingen kan vara sötare en denna underbara människan! Marcus är den sötaste! Så det så >:D Min älskling. Älskar dig Marcus. Åh jag saknar honom. Enormt, även fast det inte var så länge sen vi träffades. Som en drog typ, blir så glad när jag är med han. Haha gullig bild, han lirar dead space 2 eller vad det var när jag fotade han. Eller det kanske var battlefield 2..

hmm äh jag kommer inte ihåg, söt är han i alla fall!  

Av Jasmine - 4 april 2011 18:17

Så här kan det gå när man har tråkigt, nu är mina fingrar helt svarta typ haha. och sidan av handen >.< Är inte helt färdig, men orkar inte göra så mkt mer haha. ont i handen och i nacken. o så blev den fotat av webbkameran..

 

Av Jasmine - 4 april 2011 16:52

  - Jag är äckligt blyg. Men när jag såväl har lärt känns en så kan jag inte hålla tyst

Av Jasmine - 4 april 2011 16:24

Super mario. awesome spel. Det har ändrats rätt mycket  

Finns ju massa spel inom mario, han finns överallt. typ som super smash bros och mariokart. Random inlägg om mario spelen gillar vi. haha nej men det spelet är väldigt bra. Har alltid gillat mario spel. Vissa nya är ju bra men vissa inte. Jag gillar inte direkt mario galaxy. Tråkigt, fast finns ju ett par som är nice!


Från det här

   

Till det här! dvs inom plattforms spelen

 

Av Jasmine - 4 april 2011 16:20

tillbaka fosho.

åh skor, Fast jag i klackskor..(?) nej ._. tror inte att jag skulle se bra ut, haha lmao. Jag älskar converseskor men alltid kul o variera? eller.. äh idk >.<

   

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards