lexoria

Alla inlägg under april 2011

Av Jasmine - 3 april 2011 21:57

Min blogg.. är rosa. Ska nog ändra den lita någon gång. För har tröttnat. haha


Just nu så lyssnar jag på musik, ska fixa lite stuff och skriver med Sasha. Ska träffa henne i veckan, var länge sen.


Nu har jag 6mm i örat, eller 5mm är inte helt hundra på vad det var. Men jag ska i alla fall töja 8mm nästa gång. Fast väntar i några veckor först. Man vill ju inte få blowout. För det är bara nasty, därför ska man ta det lugnt när man töjer.

Man ska tex bara trycka i smycket tills det sticks, börjar blir varmt. Då ska man låta den vara ett tag och göra samma sak igen. Annars kan man få oturen att få blowout haha usch.. Ska töja mitt öra 10mm som det andra jag har.

 

Av Jasmine - 3 april 2011 21:21

 


   

En snygg tröja som ser asmysig ut :3

Tröjan hittar ni här!

Av Jasmine - 3 april 2011 21:09

Usch, det här är Japan före tsunamin.

  Och efteråt. :C

 

Av Jasmine - 3 april 2011 19:10

Usch jag gillar inte söndagar. Har alltid så tråkigt då. Och så finns det inget bra på tvn heller.

Aja, söndagar är ju bara en dag i veckan haha.

Jag äter i alla fall popcorn just nu. Ska nog ta ett bad, för jag fryser. Åh. aa jag ska nog bada snart. Mysigt!

Lirade sims också. Fast är bara roligt att göra hus, så när man så väl gjort huset så brukar jag oftast stänga ner och hitta på nått annat att göra. Men just nu vet jag inte vad.

Saknar min Marcus gör jag också. Usch så tomt utan han.

Fast det som är så nice just nu är att Jolinn är borta, hon är hos Aji. Lol nej men hon umgås med hennes lillebror, Joakim. Lite lustigt tbh.

Ska nog lägga mig tidigt idag, trött_chey

Av Jasmine - 3 april 2011 13:56

Åh vaken. Vart lite sent igår. Haha det var i alla fall roligt. Och bilder tog jag också! Fast med Iphonen   Så bilderna är inte så värst bra.. men whatever!

Chillkrök hos Elias. Drack groggar och öl. asnice

Sötaste med Iiis i munnen tror jag haha! Så jävla söt :3

Och bror som headbangar lol!

Elias med schtekbrillorna. haha

PosarN^ och checka tvn Elias har sin dator inkopplad i.

SchtekarN^

Samma här jao haha!

Älskling, ÅH så söt!

Och en egopic på hur jag såg ut. Blåa jeans och en awesome tröja!

 

Av Jasmine - 2 april 2011 19:18

 

- Jag tycker att öl smakar gott

yay

Av Jasmine - 2 april 2011 19:13

Jahaja, så ska man ut ikväll dåe. Till Elias place. Så kommer vara lite off ikväll.

Få se när jag kommer hem igen. Så bloggar mer senare hehe  


Hahah åh bilden, hittade den på Sasha's tmblr grej. nasty

 

Av Jasmine - 2 april 2011 17:55

Äh gick ju rätt bra det där. haha öh

Jag lirar the sims 3.

Marcus har åkt hem och dead space 2 har fryst sig. hahah åh roligt. eller inte

Presentation


För att kontakta mig, så nås jag på Lexoria@live.se

Fråga mig

33 besvarade frågor

Språk

Omröstning

Vad ska jag visa mer av?
 Smink, kläder osv.
 Spel
 Videos
 Djuren
 Skvaller
 Vardagen
 Bilder

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

länkar

bloggerfy

I heart u


Ovido - Quiz & Flashcards